Klacht: Stop met de automatische incasso!

op 27 juli 2016 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik heb mij een maand geleden al afgemeld van huurwoningbemiddeling.nl en nog steeds wordt er geld afgeschreven van mijn rekening en lees ik heel veel rare berichten over huurwoningmeddeling.nl. Ik wil graag dat dit stopt!

Stop met afschrijven van de maandelijkse kosten. En meld mij juist af!

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 27 juli 2016 om 13:21 geantwoord

Geachte mevrouw Buursma,
Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij uw inschrijving voor u hebben beëindigd. Met het stopzetten van uw abonnement en/of het verwijderen van u inschrijving vervalt ook de automatische incasso. U ontvangt van ons geen mailing meer met het huurwoningaanbod. Wij hebben van u geen eerdere opzegging ontvangen.

Uitschrijven of het abonnement stopzetten ontslaat u niet van eventueel nog openstaande posten.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Hamkaas