Klacht: stop geld van mijn rekening uithalen gave mijn geld terug

op 18 juli 2012 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

dit is de tiende keer die ik officieel van Huurwoningen.nl uitschrijf heb ,,en elke maand kwijt ik zonder mijn bestemming bijna 20 euro .Stop alstublieft .Ik heb huis en ik wil geen abonnement vorige maand ook heb ik een mailtje gestuurd heb volgens die die email die ik terug ontvangt moet ik door website uitschrijven aanvragen maar ik heb dat ook gedaan .
nu ik ben ongelofelijk boos tot nu ben ik bijna 100 euro kwijt dit is 5 maanden en toch deze maand dit is onacceptabele en illegale .ik wil een duidelijk antwoord ik wil u door email laten me weten dat ik officieel uitgesproken heb geworden ,ik wil een bewijs van jullie dat ik betaal niet meer abonnement.

dit is wat is zie op de scherm van pagina van uw website maar het ijkt me dat dit is onzien
Uitschrijven op Huurwoningen.nl
Op dit moment heeft u met dit e-mail adres geen betaald abonnement lopen bij Huurwoningen.nl

N. Hosseinij Ojagh
geboren datum 19 feb. 1980
bankrekkening 750174862 ING
Lage Rijndijk 97
2315 JR
Leiden

en ik heb deze email gekregen :
Geachte client,

Bedankt voor uw email. Wij hebben uw account nagekeken en tot op vandaag heeft u zoals reeds herhaaldelijk gemeld een actieve account. Dit is vandaag 13 juli 2012 om 14u 24m geverifieerd. Aangezien uitschrijven u niet lukt wil ik u als service uitschrijven. Restitutie is in deze niet van toepassing ik zal u mailen zodra er uitgeschreven is. U dient een aparte opdracht te mailen voor de uitschrijving.

Ton Albregts

en ik heb gestuurd:
Ik heb dat wel gedaan nog maal en ik verwacht u een reactie…en een uitschrijven bevestiging.

groetje
Neghah

en nog maal:
Hallo ,

In verband met jouw email en mijn email wil ik graag weten of ik ben toch active of niet .want ik wik zeker geen abonnement meer betalen .

Ik hop een duidelijke uitschrijven bevestiging van u zo spodig mogelijk kan ontvangen
met groet
Neghah
en dit was miin antwoord:
Beste client,

Bedankt voor uw email. Per vandaag 16 juli 2012 om 17.55 heeft u met email adres neghah.liacs@gmail.com een actieve account.

en dit was mijn antwoord:
Hallo Ton Albregts,

Dit is onzien vandag heb ik een email gekregen dat mijn uitschrijven niet lukt en ik wil oficiceel uitschrijevn door uw sevice en ik wil een bewijs van u een brief of een email en ik wil geen huis ik heb huis ik wil geen obonoment .

en dit nog een andere :
Als u uitschrijve me niet en als u uit haal van mijn rekening obonoment volgende maand of iedere maand van die datum ga ik tegen jullie met alle deze emaillen die ik heb officieel klachten .ik woon in mijn huurwoning huis ik wil geen actieve account ik wil geen abonnement betalen ik heb dat meer dan tein gedaan ook op vrijdag 14 jullie 2012 for de laste keer om de active word maar vandaag toch heb ik een email gekregen dat ik actieve bent ik heb geen idee dat wat u dist met mijn account dit is illegaal en als u dit illegaal activiteit niet stop met een bewijs for mij ga jullie echt voor dat betalen .

en dit :
may be my nederland is not good enough for you I do not want to pay abonomnet I do not want active account I did it for the last time on frijday but it did not work I thiknk you are doing something may be every time that I deactive my account you active it here with this email adres and with with this identity me Neghah Hossieni born in 19 feb 1980 who live in Lege Rijnd dijk no.97 2315 jer Leiden with bank account 750174862 ING officeel announce you not now and not any other time I want an account with you .

Neghah Hosseini
en dit :
and give me a proof document that I am not active and I am not going to pay any more because I do not trust you .
en dit was voor vandag :
hi,
waarom antword jij niet mijn email ?waarom oplos jij niet mijn probleem?

Ik wil echt met een bewijz van huurwooning.nl uitschrijven en ik heb dit heel veel keer geprobeerd ik wik niet meer 20euro per maand betaln ik wil mijn geld terug ik wil huurwonnigen.nl stopt geld van mijn rekening uithalen ik heb huis en ik geen service van huurwooning.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 23 juli 2012 om 14:53 geantwoord

Graag verwijs ik u naar de (bijzonder grote) voorgaande stroom emails, waarin ook uw uitschrijving wordt bevestigd.

Ton Albregts

www.huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door neg