Klacht: Stoornis

op 30 september 2017 over Howrse in de categorie Internet Games

Hallo hier bj meld ik weer een klacht van howrse ik heb nu een forum ban omdat ik gescholden heb heb samen met men zus sara blijker een mail geschreven naar howrse met dat ik er niet aan doen kan omdat ik scheld.Ik heb het helemaal uitgelegt hoe het kan.Ik kreeg snel een antwoord terug.Daar in stond dat ze geen uitzondering gaan maken op de spel regels.Wat ik heel erg raar vind wand howrse is een online paarden spel dat spelers van alle leeftijden maar ook met stoorinssen is gemaakt waar iedereen dus kan doen.Dan vind ik ook dat ze rekening moeten houden met mensen met toerette wat ik dus heb ik zet samen met mijn zus sara blijker op howrse deze mail op maar mijn zus en ik gaan er van uit dat howrse deels de boel oplicht

Ik ben tevreden als howrse met spelers rekening gaat houden met spelers die een stoornis hebben en dat ze de ban weg halen ik ben westernfan op howrse.en ik speel niet meer omdat ik me niet meer thuis voel op het spel mijn andeee zus kelly blijker is hier door gestopt met spelen.als howrse niet rekening gaat houden met spelers met een stoornis dan wil ik graag zien dat howrse ofline word gehaalt voor de rest van het levenmof als ik de bejeerder word

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Howrse

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Howrse nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door paarden gek