Klacht: Stookkosten

op 16 augustus 2017 over Portaal Leiden in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Portaal op 9austus stuurde poralasl mijn brief waar op staat dat ik te veel aan stookkosten heeft betaald .En dat ik voor 15 -9-2017 op mijn rekening overmaakt .maar dat staat niet op mijn rekening . Ik bel naar portaal en vraagt hoe Het zit met mijn geld .portaal Zegt dat ik moet wachten 8-9-2017 dat vind ik raar dat ik mijn geld niet op tijd krijgt .Ik krijgt info brief dat mijn geld later komt of excuus brief .met vriendelijke groeten Abed daoudi

Gewenste Oplossing:

Nee

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Portaal Leiden

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Portaal Leiden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Abed79