Klacht: stofzuiger

op 27 juli 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn stofzuiger kapot in de garantie en nu krijg ik geen garantie omdat er schijnbaar vloeistof in zit

dit kan toch niet en is toch geen service

Gewenste Oplossing:

nieuwe stofzuiger

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 03 augustus 2016 om 10:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw,

Excuses voor de late reactie. Uw klacht is inmiddels in behandeling geweest bij een van mijn collega's. Ik heb begrepen dat zij met u tot een oplossing is gekomen.

Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u contact opnemen via e-mail, social media of telefoonnummer 0800-9131 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09:00-18:00 uur).

Met vriendelijke groet,

Saskia
Blokker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door jolli