Klacht: Stoelen niet naast elkaar bij Andre Rieu

op 29 september 2017 over Paylogic in de categorie Betaalsystemen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Slechte ervaring met Paylogic. Na 3 dagen enthousiast proberen eindelijk kaarten voor Andre Rieu op het Vrijthof. Door te snel door te klikken om uiteindelijk te betalen en zeker te zijn van kaartjes blijken hetgeen kaartjes naast elkaar te zijn. Teleurgesteld Paylogic gebeld en wat blijkt. Zij hadden de oplossing: gewoon nieuwe bestellen en deze kaartjes proberen kwijt te raken. Dat is pas klantgericht denken. Bedankt Paylogic voor deze geweldige oplossing, zelf nooit aan gedacht!

Gewenste Oplossing:

Omboeken op andere stoelen naast elkaar en anders mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Paylogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Paylogic nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door concertkaarten