Klacht: Stinkende en misselijk makende geur van de pannen

op 07 oktober 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb in augustus nieuwe pannen gekocht bij action ivm met de verhuizing naar best. Nu dat ik ze in gebruik heb sinds kort komt er bij het koken een misselijk makende geur van af. Eerst dacht ik dat het van de afzuiger af kwam maar later kwam ik er achter dat het van de pannen af kwam.

Omdat ik geen bon meer heb en ze uit de verpakkjng zijn is ruilen geen optie. Maar wil er wel een klacht van indienen omdat er wel iets mee gedaan moet worden.

Als de klacht serieus genomen wordt en dat er serieus wordt en/of wordt onderzocht waar het aan kan liggen.
Ik heb 4 pannen gekocht van verschillende maten en vertonen allemaal de zelfde klacht en geur.

Graag zou ik willen dat action mijn tegemoet kom met een passende oplossing.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Reactie van de melder van de klacht Sheila36

1 maand geleden - Ik ben het er niet mee eens dat action mijn klacht niet in behandeling neemt. Van mij mag de manager wel bij langst komen om het te ervaren. Momenteel kan ik nit koken en ben ik verplicht om nieuwe pannen aan te schaffen. Deze 4 pannen waren ongeveer 32 euro die ik nu in de prullebak moet gooien vanwege stinkende en misselijk makende pannen. Hoop datbde klacht als nog in behandeling genomen wordt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Action

1 maand geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door Sheila36