Klacht: Stilzwijgende verlenging

op 01 november 2016 over Kamernet in de categorie Makelaars

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 2-10 kreeg ik een email van Kamernet met een automatische verlenging van het abonnement abonnement ontvangen met daarin vermelding abonnementskosten van € 34,-. Hierna direct mijn abonnement afgezegd, waar ik erg van stond te kijken omdat voorheen kamernet nooit automatisch verlengde en hier ook voor expliciet 1 maand reageren bij stond.
Goed, ik op vakantie gegaan.. Kijk ik daarna op mijn mail.. Een boete van 34 die in de tijd dat ik op vakantie was nog eens 74(!!!!) euro is geworden?! Kijk, ik snap best dat ik te laat was en nog een maand moeten betalen. Maar om nou ineens zo’n torenhoog bedrag waarvan ik nog niet eens helder op de hoogte van was gesteld?

Gewenste Oplossing:

Ik ben ook maar een student- en vindt het niet kunnen dat er zulke bedragen worden geeist zonder goede communicatie. Ik snap dat ik een extra maand moet betalen, dus als ik 34 in plaats van 74 euro moet betalen ben ik tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kamernet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Kamernet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kamernet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kamernet

Heeft op 30 november 2016 om 09:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door knirb32