Klacht: Stilzwijgend abonnement

op 23 februari 2016 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik werd een aantal jaren aangesproken in Almere je kreeg korting op restaurants en winkels en hotels nou leuk hij zei het is maar 1 jaar geldig en dan houd het vanzelf op u hoeft daar niet achter aan te gaan. wij vroegen is dat echt zo ja mevrouw echt nou me moeder ik zeiden nou voor jaartje is het wel leuk nou dit is de vierde jaar dat ze weer €79,95 van me rekening willen halen de vorige keer heb ik het ook terug geboekt en hebben ze een incassobureau ingeschakeld en dat heb ik ook niet betaald ik heb voor 1 jaar getekend en ze mogen ook niet stilzwijgend iets door laten gaan zonder het te laten weten ik heb al e-mailtjes gestuurd ik heb er heen gebeld maar je komt geen steek verder ik heb de incasso bureau ook een e-mailtje gestuurd met daarin dat ik niet voor iets ga betalen waar ik niks van af weet en dat ze niet zomaar iets stilzwijgend mogen verlengen daarna heb ik nooit weer iets van de incasso bureau gehoord.

Als de het opgezegd is en dat ik mijn geld weer terug wil hebben want dit mag niet.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van voordelengids

1 jaar geleden - Beste mevrouw, Het spijt ons dat destijds de voorwaarden niet duidelijk zijn uitgelegd. U heeft de emails verzonden naar info@voordelengids.nl? Daar wordt namelijk altijd binnen 2á3 dagen op gereageerd. U kunt uw eerder verzonden emails anders doorsturen zodat wij kunnen nagaan waarom u toen niet verder kwam met ons. Alvast bedankt en met vriendelijke groet, Team Voordelengids

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 13 juli 2016 om 14:04 geantwoord

Beste mevrouw,

Na herhaaldelijk verzoek om even naar ons te mailen of te reageren op bovenstaand bericht hebben wij nog steeds niets van u gehoord.
We willen u hierbij doorgeven dat mocht u willen reageren u dit nog kunt doen naar:
info@voordelengids.nl of 071 5814500.

Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Voordelengids

Alle klachten die gemeld zijn door CSR