Klacht: Stil zwijgend verlengen

op 29 januari 2014 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik ben vorig jaar in de stad aangesproken door iemand van de voordelengids. Mij werd beloofd dat ik in termijnen kon betalen en dat ik na een jaar een brief zou krijgen met de vraag of ik lid wilde blijven. Allemaal leugens! 79.95 euro in 1x afgeschreven. Ik heb er achter aan gebeld maar nee ze konden er niks meer aan doen. Het afgelopen jaar heb ik het hele jaar geen enkele brief of mail van hun ontvangen. Vandaag kom ik er achter dat er wéér 79.95 euro van mijn rekening is afgeschreven. Ze verlengen zomaar zonder dat ik iets van ze te horen krijg. Bij mijn weten zijn ze wettelijk verplicht om de consument op de hoogte te stellen wanneer het automatisch verlengt word. Ik heb dus geen brief gekregen zoals mij beloofd werd.
Ook kom ik er achter dat het opzegtermijn 3 maanden is. Dit is ook al tegen de wet. Het mag maar maximaal een maand zijn volgens consuwijzer.

Ik ben pas tevreden als ik mijn geld terug krijg.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

voordelengids

Heeft op 11 maart 2014 om 10:04 geantwoord

Naar aanleiding van de email van 29-1 is het abonnement stopgezet.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door S. Lindner