Klacht: Stiknaad kapot

op 08 juli 2021 over DFS Banken in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben op 28-08-2016 bij DFS een 3 persoons leer bankstel gekocht nu laat de stiknaad los
Wij gebruiken de bank zo als bedoeld is normaal dus
Met deze klacht en foto’s zijn wij naar dfs geweest zij zijden dat wij aanspraak konden maken op de verzekering die we er bij hebben gekocht
Helaas kon de verzekering ons niet helpen omdat dit een slijtage is van normaal gebruik het ging hier om kwaliteit zijn de persoon van de verzekeringsmaatschappij.
Wij zijn de zelfde dag nog gelijk naar de winkel van dfs gereden hier hebben wij de manager gesproken ook deze persoon kon ons niet verder helpen omdat de bank ouder was dan 2 jaar en het om normale slijtage ging.

Dus Pech gehad
Ben ook zeer teleurgesteld in DFS Banken ik koop hierro noooooit meer een bank ultieme slechte kwaliteit 4,5 jaar oud.

Als ze ons gewoon iets hadden kunnen bieden zo als klant gericht werken kom met een voor stel.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DFS Banken

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DFS Banken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Honda Fireblade 1000 RR