Klacht: Stiekeme en stilzwijgende verlenging

op 19 oktober 2016 over ZakelijkeNummers.nl in de categorie Vaste Telefonie

Wij wilden ons 0900 nummer overzetten naar een andere partij en kregen door dat dit niet mogelijk was omdat ons contract verlengd was. Maar we hebben juist aangegeven niet te willen verlengen. Hebben we ondertussen een brief gekregen over het 10 jarig bestaan van Zakelijkenummers.nl, waarin ergens tussen de regels door vermeld staat dat ze met ons hebben afgesproken dat wij ons contract continueren. Ondanks dat we dat juist niet wilde. Als je vervolgens aangeeft dat dit volgens de nieuwe wet niet meer kan en mag zegt de medewerker doodleuk, dat ze niet de enige zijn die dit doen. Alle providers doen het op deze manier. Nou, dit is echt niet waar..

Wanneer ik zo snel als mogelijk van deze club af ben.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZakelijkeNummers.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ZakelijkeNummers.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ZakelijkeNummers.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ZakelijkeNummers.nl

Heeft op 14 juli 2017 om 09:06 geantwoord

Beste meneer Molendijk,

Excuus voor de late reactie. Ik zie in uw account dat uw facturen zijn gecrediteerd en dat u een slotnota heeft ontvangen. Ook zie ik dat u met mijn collega een regeling bent overeengekomen.
Ik hoop dat uw klacht hiermee is opgelost. Zo niet, dan hoor ik het graag.

Hartelijke groet,
Fleur Meesters, MTTM

Alle klachten die gemeld zijn door Syntrex.Solutions