Klacht: Sterren van Holland

op 24 februari 2018 over Ahoy in de categorie Concerthallen

Wat een bizarre situatie gisteravond. Ben al op vele feesten in Ahoy geweest maar heb dit nog nooit meegemaakt!!!! Is altijd goed geregeld….nu dus niet. Wij hadden om half 9 de laatste kluis. Je mocht niet via de gebruikelijke ingang de zaal in, omdat het daar al vol zat, maar werd teruggeleid via de hal. Daar werd iedereen tegengehouden en na een half uur waren we nog geen meter opgeschoten!!!!! We hebben het opgegeven toen we hoorden dat de zaal vol zat o.a. omdat de feestgangers van a.s. zondagmiddag bij de vrijdagavond gevoegd werden. Bij weggaan werd het publiek buiten Ahoy al tegengehouden door de bewaking….in de vrieskou konden ze gaan staan wachten of ze überhaupt wel naar binnen mochten. Wat een schandalige beleving. Heeft ons gekost: 6€ kaarten. 6€ 2 stempels voor wc. 7€ voor de kluis totaal 19€…hebben we nog geluk dat je geen munten kon kopen bij de kluizen anders had het een nog duurdere avond geweest. Zeer kwalijke zaak Ahoy!!!!!!! Jullie hadden beter moeten weten!!!

Ik ben pas tevreden wanneer ik onze 19 euro teruggestort krijg!!!!!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ahoy

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ahoy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door swiffie63