Klacht: Stelletje sukkels

op 01 augustus 2016 over Het Parool in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de zoveelste keer zijn Het Parool en NRC niet bezorgd. Bij Het Parool zo’n irritant bandje. En ik zie dat ze op deze site een telefoonnummer geven dat tijdens kantooruren bereikbaar is. Hoe dom kun je zijn. Je kunt pas klagen na 18.00 uur.
Nicht ergern, nur wundern, zei Goethe al, maar dat valt niet altijd mee.
Ik krijg via het bandje te horen dat ik financieel gecompenseerd word. Ik heb een jaarabonnement dus daar schiet ik weinig mee op. Ik wil een papieren krant. Kranten. Maar NRC staat niet op de lijst van deze site.

Gewenste Oplossing:

Wanneer duiudelijk wordt dat mensen niet door computers te vervangen zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Het Parool

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Het Parool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Oostz@@n