Klacht: Stelletje oplichters. Mensen trap hier niet in!

op 20 mei 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via de site van huurwoningen kun je zonder account geen bezichtiging inplannen dus heb ik een account aangemaakt. Zonder dat er direct zichtbaar en duidelijk vermeld wordt dat dit dan ook betekend dat je maandelijks 19,95 gaat betalen. Uiteraard kom je daar pas achter wanneer dat bedrag al van je rekening is. Betekend ook dat je inmiddels weer te laat bent met een opzegging waardoor je direct 2 maanden betaald. Erge is nog dat er niet eens op de aanvraag van de bezichtiging is gereageerd.

Gewenste Oplossing:

2 maal 19,95 terug en daarnaast zou ik jullie toch adviseren de boel bedrijfsmatig correct aan te pakken. Je zult je gebruikers beter moeten informeren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurwoningen.nl

10 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Tijdens het inschrijven van een premium account word duidelijk aangegeven dat de eerste 7 dagen van een premium account gratis zijn en dat daarna de kosten €19,95 per 30 dagen zijn. Dit word vermeld wanneer u uw rekeningnummer invult en u een akkoord geeft voor de betalingsverplichting. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 06 juli 2016 om 11:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

De klachten die worden ingediend handelen wij intern af. Wij kunnen alle gegevens betreffende uw account per e-mail toezenden, ook kunnen wij dan uitleg geven over de factuur die u heeft ontvangen. Wij plaatsen deze gegevens uit privacyoverwegingen niet online. Wij verzoeken u uw klacht in te dienen op onze website zodat dit bij de juiste afdeling terecht komt.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door huisje92