Klacht: Steenkoud weekend Riviera Beach 22-25 maart 2013

op 05 april 2013 over Oostappen Vakantieparken in de categorie Vakantieparken

Vrijdagmiddag 22 maart 2013 zijn wij met onze 2 kleine kinderen op park Riviera Beach aangekomen.

Bij aankomst in de accommodatie bleek het gereserveerde campingbedje er niet te staan (geen idee waar deze moest staan), de kachel het niet te doen en de deur niet op slot te willen.

Het campingbedje hebben wij geannuleerd, omdat er totaal geen ruimte voor was, waardoor wij ieder bij 1 van de kinderen gingen geslapen.

Door de harde wind waaide de buitendeur steeds open en zonder kachel was het binnen erg koud (13 graden).

Het probleem van de deur heeft de technische dienst opgelost (door er gewoon een plaatje af te halen en weer wat dicht te schroeven op een onproffessionele manier).

S’avonds daalde de temperatuur in ons huisje heel snel en werd het steeds kouder. We lagen te koukleumen in bed.

Zaterdagochtend bij de receptie (die pas om 10 uur open ging, terwijl bekend was dat er zoveel problemen op het park waren met de kachels) hoorden wij van de manager Gerard Bouwhuizen dat door allerlei storingen (gasleiding bevroren?!?) er problemen waren met de verwarmingen in de accommodaties, waardoor de temperaturen onaantrekkelijk laag waren (zelfs onder de 10 graden!).

Wij hebben vervolgens ’s ochtends nog een poging gedaan om op te warmen in het subtropische zwemparadijs (net als de meeste andere gasten met kleine kinderen), maar helaas was daar ook storing geweest bij de kachel en het daar ook koud was.

Alles samen genomen, hebben wij toen besloten voortijdig (zaterdagochtend voor 11.00 uur) te vertrekken.

Op verzoek van de manager Gerard Bouwhuizen moesten wij een mail sturen met deze gegevens, waarna Oostappen met een passende oplossing zou komen, in de vorm van een vergelijkbaar weekend.

Al met al was dit een duur nachtje weg, wat ons meer spanning dan ontspanning heeft gebracht.

Tot 2 maal toe heb ik een mail gestuurd met het verzoek om een reactie en toen deze uitbleef ben ik beginnen te bellen.
Het mobiele nummer van Gerard Bouwhuizen was uitgeschakeld en als er werd doorverbonden met de receptie, werd de verbinding verbroken. Via de reserveringslijn een bericht achtergelaten voor Gerard Bouwhuizen en hierop kregen wij vervolgens een mail met excuses van de directie en daar moesten wij het maar mee doen. Ik heb daar nog op gereageerd, maar ze bleven bij de reactie van de directie.
Ik heb vervolgens nog verzocht om mij terug te bellen, maar dit is helaas niet gebeurd.

Geld terug of een nieuw weekend aanbieden.
Maar als dit bedrijf zo met de gasten omgaat en niet met een gepaste oplossing komt, dan zullen wij niet weer bij Oostappen verblijven.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantieparken

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantieparken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M. de Vogel