Klacht: Stedencruise Newcastle

op 02 mei 2016 over Peter Langhout Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Door het slechte weer hebben wij totaal niet genoten van de reis. De service op de boot was zeer matig. Voor wifi moest er per persoon €10,- worden betaald wat heel belachelijk is. De kapitein had aangegeven dat we om 9:00 in New Castle zouden aankomen. Door het slechte weer zijn we pas om 12:00 op de haven van New Castle aangekomen en waren we pas na een half uur rijden in de stad van New Castle. Dit betekende dat we maar drie en een half uur de tijd hadden om de stad te bezichtigen van de 7 uur die beloofd was. Dit is uitermate niet eerlijk omdat we niet van de stad hebben kunnen genieten en heel haastig terug op tijd bij de bus moesten zijn om weer terug naar de haven te rijden.

Graag zou ik de reis opnieuw willen meemaken maar dit keer minder haastig vanwege het tijd gebrek.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Peter Langhout Reizen over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Peter Langhout Reizen in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Peter Langhout Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Peter Langhout Reizen

Heeft op 29 juni 2016 om 13:01 geantwoord

Contact opgenomen met mevrouw via e-mail. Wij hopen hierbij alsnog een oplossing te kunnen bieden. Als er vanwege het slechte weer niet gevaren kan worden, is dat altijd om de veiligheid van de passagiers te waarborgen. Wij vragen daarvoor uw begrip, het weer is en blijft immers overmacht.

M. Vergeer/Afdeling Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Normigia