Klacht: Steam mop 5 in1 H2o

op 29 maart 2013 over Dagopdag.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een poosje geleden de steam mop gekocht. Na lange tijd niks bezorgt te krijgen ben ik het bedrijf gaan opbellen. Na 200 telefoontjes namen ze eindelijk op. Ik zou de volgende dag worden teruggebeld. Na weer meerdere telefoontjes; kreeg ik ze na 4 dagen te pakken. Ik kreeg toen te horen dat er wat mis is gegaan met mijn adres. (heb namelijk een toevoeging aan huisnummer.) Dat kon het systeem blijkbaar niet opnemen. De man heeft mij toegezegd dat de steam mop dinsdag zou worden verzonden. Het is nu weer 3 dagen later en heb nog steeds niks ontvangen en het bedrijf is weer niet te bereiken.

Gewenste Oplossing:

Waar ik voor heb betaald de Steam mop en als dat niet mogelijk is mijn bedrag wat ik er voor heb betaald.

Reactie van de melder van de klacht joelle269

7 jaren geleden - Ik heb uiteindelijk de steam mop binnen gekregen. Alleen niet diegene waar ik voor heb betaald, maar de goedkoopste versie van een goedkoper merk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dagopdag.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dagopdag.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dagopdag.nl

Heeft op 08 april 2013 om 23:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

beste Joëlle,

Vandaag hebben we contact gehad over de inmiddels ontvangen steammop.
hiermee kan de klacht worden afgelsoten.

Met vriendelijke groet,

Serviceteam

Alle klachten die gemeld zijn door joelle269