Klacht: Statusupdate verzending gestopt na storing

op 24 juli 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 17 juli jongstleden heeft een verkoper via Marktplaats een pakket verstuurd via Kiala/ UPS. Op 20 juli is er een storing op de pagina van Kiala, maar een dag later is deze weer bereikbaar. Echter, de status is nog steeds hetzelfde en dan zijn we inmiddels 7 dagen verder.

Ik heb UPS via een bericht op Facebook benaderd met mijn probleem, maar die geven aan niet in de systemen van Kiala te kunnen komen. Erg vreemd en ook nog een frustrerend.

Kiala zelf heeft een website die nogal mild gezegd ‘ruk’ is, want je kan er nog niet eens een klacht melden.

Inmiddels ben ik helemaal klaar met de wanstaltige praktijken van het goedkope (en daarmee doen zij zichzelf eer aan) praktijken van deze losers in de verzend business. Ik wil mijn pakket!

Als Kiala of in dit geval UPS eens serieus contact met mij opneemt om in ieder geval helder te krijgen of mijn pakket ooit nog zal arriveren. Zoniet, dan volledige schadevergoeding van wat ik heb betaald voor de inhoud en de verzendkosten.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tjoektjoek