Klacht: Stank slaapkamer/gebouw

op 01 oktober 2017 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Al jaren heb ik stankoverlast, met name in de slaapkamer. Stankproblematiek is steeds erger aan het worden. Vroeger nog periodes dat het minder was. Nu 24 uur stank, ondanks dat raam hele dag open staat. Het stinkt af en toe letterlijk naar poep. Nu valt mijn woning boven kruipruimte/grondwater. Er is uiteindelijk na jaren naar gekeken en voorgesteld om ventilatie aan te brengen en zand over grondwater aan te brengen. Ik wacht al maanden dat ze actie ondernemen. Maar elke keer als ik bel, weten ze in eerste instantie niets erover en daarna zeggen ze dat er aan wordt gewerkt.
Ik vrees voor mijn gezondheid. Dit hele gebouw en wijk in Rotterdam-zuid/transvaalstraat is zo verpauperd en smerig. Wanneer gaan ze deze woningen slopen? Het is een bedreiging voor onze gezondheid. Er is hier altijd wel wat..paar keer per jaar lekkages, schimmel noem maar op. Onmenselijk is het haast te noemen en Gemeente Rotterdam onderneemt ook geen stappen. Deze buurt is sterk verpauperd en verloederd. Gemeente Rotterdam weet enkel enquettes op te sturen met belofte om dan cadeaubonnen te geven. Ze doen niks met de klachten en cadeaubonnen zijn een grote leugen.

Als ik niet meer stanklucht heb en er ook niet in hoef te slapen. Ook als ik voor problemen niet jarenlang/maandenlang hoef te bellen eer ze er wat aan gaan doen.
Slopen is eigenlijk hoog noodzakelijk in deze straat. Het zou fijn zijn om ook prettig te kunnen leven.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vestia

Reactie van de melder van de klacht Rosenl

1 maand geleden - Dank je wel Robin

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Rosenl