Klacht: Standaard tekst in webshop

op 11 juli 2017 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

3 juli aangegeven dat ik een standaard tekst uit onze webwinkel wil hebben. Onze klanten komen goederen halen en er staat in de winkel standaard \’inclusief levering\’ Na enkele dagen is er gereageerd of de shop tijdelijk opengesteld kon worden voor een servicemedewerker. Met advies tot 11 juli (vandaag dus) Totaal geen reactie en de tekst staat er nog steeds. Webwinkel maar weer \’open\’ gezet. Ben benieuwd hoe lang het nu weer duurt. Al eerdere klachten gehad maar telkens veeeeel te lang moeten wachten.

Als Strato eens leert sneller te reageren, veel duidelijker wordt op de site en klachten niet weken laat wachten. Vooralsnog is de servicedesk een ramp.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Strato

Reactie van de melder van de klacht BeterWarm

1 maand geleden - Inmiddels is er door Strato gereageerd dat de klacht ontvangen is en dat er een technische medewerker naar zal gaan kijken. Of de shop weer een extra week opengezet kan worden voor service. Na precies 10 dagen is er nu op de 13e nog steeds geen adequate oplossing. Om moe van te worden. Inmiddels al wel 2 x een mail ontvangen of ik de goede service van Strato wil beoordelen..... Ze kunnen beter iets eerst snel en goed oplossen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Strato nog niet in behandeling is genomen.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 24 juli 2017 om 13:30 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door BeterWarm