Klacht: Stalking.

op 01 juli 2012 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Een paar weken heb ik via de webwinkel sans online een broek besteld. Ik had gekozen voor achteraf betalen. Dus ik meteen de dag na de broek het bedrag overmaken.Dit wou niet. Ik kreeg steeds bericht dat de rekening niet klopte.Na dit 5x geprobeerd te hebben heb ik naar sans online gebeld. Zei waren heel onvriendelijk en gaven aan dat het mijn fout was. Na lang gepraat te hebben zouden ze het na kijken en mij mailen. Inderdaad ik kreeg een mail met de vraag welk rekening nr ik had. Dus ik dat rekening nr naar hun sturen. Vervolgens krijg ik een week later een brief van Lindorf. Het scheen dat het bedrijf sans online mijn openstaande rekening had “verkocht” aan Lindorf!
Het mooie was dat de rekening verdubbelt was!
Dagelijks word ik minimaal 4x gebeld door Lindorf door 4 verschillende nummers, belachelijk!
Inmiddels het bedrag maar overgemaakt om van het gezeur af te zijn. Nog steeds ontvang ik dagelijks telefoontjes en brieven dat er nog een bedrag open staat.
Niet best dat mensen zo wreed kunnen zijn!

Een oplossing is er niet, bellen wil niet ( word nooit opgenomen).En maar dreigen!!!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 02 juli 2012 om 09:04 geantwoord

Deze klacht is inmiddels opgelost door Lindorff. De consument heeft een e-mailbericht met uitleg ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door jitskee17