Klacht: stalker

op 27 juni 2020 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Ik had me aangemeld via een aktie voor een aantal keren gratis de zaterdagkrant. Ik had aangegeven dat ik als slechthorende graag niet gebeld wilt worden en dat ze me konden mailen. Maar dat verzoek werd nog diezelfde dag totaal in de wind geslagen. Ik werd dus gebeld, en blijkbaar wist de betr. medewerker nog niet (of had het nog niet gezien) dat ik nog niet eens een exemplaar van de krant had gehad. Ik was toch wel boos, ze probeerde het nog goed te maken met complimenten over de leuke stad waarin ik woon (waar ik dan weer superallergisch voor ben). Ze kan er zelf niets aan doen, maar wat is nu het vervolg. Ik gaf aan dat ik geen budget had voor een betaalde aktie. Het telefoongesprek was toen snel voorbij, en ik werd gewezen op de mogelijkheid om me aan te melden voor het niet bellen-register van de krant zelf én bel-me-niet-register (waar ik al jaren in sta, maar als je dan profiteert van een aktie bij een bedrijf, geldt dat weer niet). Ondanks dat ik me heb ingeschreven op hun eigen niet-meer-bellen lijst, word ik ca. 2 keer per dag gebeld….. ik reageer via mail dat ik dat absoluut niet kan waarderen en ik krijg alleen de zakelijke reactie dat ik op de lijst sta, maar dat dit binnen maximaal 30(!) dagen wordt verwerkt…. haha (spottend bedoeld), dus ik kan blijkbaar nog 30 dagen toch gebeld worden ? En ja hoor, ik word elke dag nog steeds gebeld… als ik dat had geweten… echt , ik doe nooit meer mee met zo’n aktie. Het gaat mij er niet om dat ze een keer bellen, maar ze hebben dus al een keer gebeld, en ondanks dat blijven ze dus toch bellen… ps, zij hebben geen mogelijkheid om een klacht in te dienen, vind ik ook zeer onklantvriendelijk.

op het moment dat ik gebeld ben en ik geef aan op een niet-meer-bellen lijst te willen staan, moeten ze al direct aangeven dat dit max. 30 dagen nodig heeft om verwerkt te worden...... dus of meteen stoppen met het stalken, of op het automatisch bandje aangeven dat de verwerking van zo'n lijst een maand kan duren....

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]