Klacht: Stage examens uitslag

op 23 mei 2017 over Capabel Onderwijs Groep in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Op 1 en 2 mei zijn al mijn stage examens door mijn lerares ingestuurd. Tot op heden heb ik hier nog geen uitslag van.
De nakijk periode die aangegeven staat (3 weken) is al verstreken.
Om op tijd mijn diploma aan te kunnen vragen heb ik deze uitslagen nodig.

Als ik mijn uitslagen heb van mijn stage examens

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Capabel Onderwijs Groep nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 17 augustus 2017 om 10:56 geantwoord

Geachte mevrouw Van Zanten,

Ten eerste heb ik uw klacht niet ontvangen via klacht.nl op 23 mei 2017. Wel heb ik onlangs van klacht.nl een overzicht met het aantal klachten ontvangen. Toen heb ik uw klacht van 23 mei pas gezien.

Ik zie in ons studentenadministratiesysteem dat u inmiddels uw diploma heeft ontvangen. Uw klacht is dus niet meer van toepassing.

Ik feliciteer u van harte met uw diploma en wens u veel succes in uw verdere loopbaan.

Gerda van Norden
Klachtencommissie
Capabel Onderwijs Groep

Alle klachten die gemeld zijn door TessaVZ