Klacht: Staatsomroepen dulden geen opbouwende kritiek!

op 07 juli 2012 over Staatsomroepen in de categorie klachtmelden

Omdat ik had opgemerkt dat een goed programma, dat wenst op te komen voor consumentenbelangen, zou willen weten waarom er syntetische stoffen in aardappelen worden gebracht waardoor deze groen worden en tot diarree leiden; ben ik terstond weggecensureerd. Beziet vanaf tijdstip: 11:00 :

Geldt tevens voor ‘TROS-radar’ en ‘VARA-kassa’!

Reden verwijdering bij ‘Kassa-discussie’:
“Bij dezen delen we u mee dat het door u aangemaakte topic ‘Hoe oprecht zijn de krokodillentranen van de ‘TROS’?!’, aangezien er geen duidelijke discussiestelling wordt geponeerd. Het is in de rubriek ‘Discussies’ de bedoeling dat een duidelijke stelling wordt geplaatst, met waar nodig een inleidend verhaaltje ter verduidelijking. De discussie moet daarbij om een consumentenkwestie gaan.

Redactie Kassa-online”

Aanleiding verwijdering is mijn kritiek op tabakslobby bij de overheid. Beziet, alstublieft:

Omdat publieke omroepen door de overheid worden onderhouden, dulden deze geen kritiek op politici; zoals een ‘Anne Mulder’ — lobbyist, binnen gezondheidszorg, voor tabaksbelangen — van de VVD!:

Dit land heeft geen corrupte staatsomroepen nodig! Overheid, begin eens hier op te bezuinigen!

Alle klachten die gemeld zijn door kruidjeroermijniet