Klacht: Sri Lanka

op 30 juni 2016 over FOX REIZEN in de categorie Reizen Algemeen

Aangekomen in Sri lanka bij het inchecken in élke hotel, krijg ik te horen dat ik een eenpersoonskamer krijg, terwijl ik een toeslag van €600 heb betaald om in elke hotel een tweepersoonskamer te kunnen krijgen. Ik heb elke iedereen daar op aangesproken en vaak werd er moeilijk gedaan.
In de gids van fox en in de reisbeschrijving staat er dat een Nederlandse gids aanwezig was, maar hij vertaalde niks. Ook heb ik hem hierop aangesproken waarom hij niks wilde vertalen en gaf aan dat hij de kans er niet voor kreeg. Hij moest ook de Engelse gids vertalen en ook dat deed hij niet.
Aangekomen bij het eerste hotel Camelot Beach Hotel, was de kamer erg smerig. De ena laatste hotel THE long Beach Resort was het eten erg koud en het was er net een kippenhok. Het was geen vakantie meer, je had er geen rust. Ik heb in beide hotels aangegeven dat dit allemaal niet kon maar er werd niks mee gedaan. Ook waren er niet genoeg mensen die je kon aanspreken.

Bij hotel THE Long Beach Resort ben ik ziek geweest en ik heb de baliewedewerkster gevraagd om de reisleider te bellen maar hij nam niet op. Het hotel heeft zelf een dokter voor mij gebeld. Toen er aangegeven was dat de reisleider werd gebeld ontkent hij dit.

Ik vind wel dat de reis wat verpest is doordat de reisgids de reis niet vertaald heeft. Ik begrijp Engels niet zo goed dus dit zou wel heel fijn zijn geweest. Maar helaas

Ik verwacht mijn kamertoeslag terug omdat ik in 7 van de 9 hotels geen tweepersoonskamer heb gekregen terwijl ik toeslag van €600 heb betaald.
Voor de volgende keer verwacht ik dat met alles en iedereen rekening wordt gehouden en vooral met het vertalen. De reisgidsen en reisleiders zullen meer moeite moeten doen en beter bereikbaar zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FOX REIZEN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FOX REIZEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elsilabalgobind