Klacht: spullen sturen terwijl er niks besteld is

Johannes van der Heide op 13 december 2021 over Goed leven met Euro Shopping in de categorie Gratis / testproducten

krijg eerst bericht dat ik een dikke geldprijs had gewonnen moest de papieren op sturen en dat had ik gedaan maar niks ingevuld sturen ze mij een pakket waar ik voor moest betalen had niks besteld dus alles weer in de doos en teruggestuurd met porto kosten 7,50 met een brief er in dat ik niks meer wou ontvangen van hen dit ongeveer 3 week terug nu zaterdag de11e ligt er weer een doos in de papierbak had de postbode er ingelegd omdat ik de bel niet heb gehoord of dat we net even weg waren maak de doos open zitten er 4 kaarsen in met een hoop reclame en een nota van 8.50
heb alles weer ingepakt naar het post agentschap willen ze het niet terug sturen want er zit geen answoord nummer op dus moet ik weer 7`50 betalen wat ik niet van plan ben

de spullen terug en absoluut geen reclame meer van hen
zonderkosten!!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goed leven met Euro Shopping

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goed leven met Euro Shopping nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johannes van der Heide