Klacht: spullen gestolen door hackend account

op 06 september 2018 over Moviestarplanet in de categorie Internet Games

Ik speelde moviestarplanet, en een account vroeg om spullen, dus gaf ik haar wat spullen die ik niet meer gebruik. Uiteindelijk vroeg ze voor een voorwerp dat ik gebruikte, en dat ik niet weg wilde geven. Toen heeft ze me op een manier ‘gehacked’ en ik weet niet hoe. Ik heb haar (of iemand anders op en buiten het platform) nooit mijn wachtwoord vertelt, maar toch, toen ik weer inlogde, had ‘ik’ al mijn spullen kado gegeven aan haar account. Oftewel, iemand heeft op mijn account in zien te loggen en al mijn spullen naar dit account gestuurd. Vervolgens heeft het account waar al mijn spullen naartoe zijn gegaan mij geblokkeerd.

De naam van het account was vampier149 en ik zou het erg fijn vinden als er naar dit account gekeken wordt en actie ondernomen wordt, om te voorkomen dat andere accounts gehackedbestolen worden (wat al vaker voor dit geval gebeurt is, als je in het gastenboek kijkt van dit account). Ik weet dat dit heel lastig is om te vragen, maar ik zou ook graag mijn spullen terugwillen. Dit is waarschijnlijk lastig te regelen, dus gebeurt dit niet zal ik alsnog tevreden zijn zolang er iets tegen vampier149 gedaan wordt. Mijn accountnaam is JohnOhJohn. Vriendelijke groet

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Moviestarplanet

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Moviestarplanet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jip Rademaker