Maand geleden ook al geklaagd. Vriendelijke reactie va Spotta gehad, maar nog steeds geen enkele folder. Misschien is het beter om over Spotta te klagen bij de bedrijven die de folders produceren? Lees meer
We hebben al weken geen folders meer ontvangen en heb al meerdere keren een klacht hierover ingediend maar er veranderd niets, helaas.
Graag wil ik de folders ontvangen en hoor graag wat terug!,,,, Lees meer
Dit is de derde keer dat ik meld dat er geen folders zijn ontvangen. Totaal al 4 weken gen folders gehad.
Werkt de site voor bezorgklachten niet of wil de bezorger niet meewerken?
M.v.gr. Sylvia Krikke
6712EK 34 Ede Lees meer
Al een aantal weken de folders niet gehad Lees meer
al maanden geen bezorging
pakketten worden keurig bij de bezorger aangeleverd.
maar die brengt ze niet rond Lees meer
Baal als een stekker heb geen spotta folders ontvangen tot nu toe .
t is vandaag woensdag 30 mei !!!
Loop zo mooi d rekl mis vd week !!! Lees meer
Er is al enkele weken geen pakketje folders meer bezorgd. Lees meer
Het gebeurd de laatste tijd heel veel dat wij geen folders krijgen, nu inmiddels al weer 2 weken achter elkaar!! De mensen aan de overkant in de flat wel. Lees meer
Met enige regelmaat ontvangen wij geen folders en halen we ze bij de buren op, die krijgen ze wel! Ook deze week. Lees meer
Wij hebben al weken het folderpakket met o.a reclames van Lidl, Kruidvat, Blokker, Etos, Hema, enz niet ontvangen Lees meer