Klacht: Spookverbruik

op 31 juli 2017 over Ista in de categorie Installatiebedrijven

Sinds 2 jaar hebben wij metertjes op de radiatoren van ISTA Nederland. Nu is het 31-7-2017 en hebben we nog een aantal maanden voordat het 31-12-2017 is. Nu zijn de meters op onverklaarbare reden opgelopen dat je niet anders kan bedenken dat het systeem onbetrouwbaar is of er mee gesjoemeld wordt.
31-12-2016 . 31-7-2017

Keuken. 271. 672
Slaapkamer. 78. 340
Slaapkamer. 171. 50
Woonkamer. 536. 653
Slaapkamer. 96. 179

Zoals u kunt zien zitten we in maand 7 en is het verbruik aanzienlijk hoger door onverklaarbare reden.
Ben namelijk de maand januari niet thuis geweest ivm verzorging van mijn moeder. Radiatoren in slaapkamers staan nooit aan. Dit kan onmogelijk mijn verbruik zijn geweest die nu af te lezen is op de metertjes. Ista zorg er alsjeblieft voor dat deze spooktoestanden opgehelderd worden en dat mijn juiste verbruik op de meters is af te lezen. Dat geldt ook voor de 107 andere huishoudens binnen het complex!!!! Het kan en mag toch niet zo zijn dat wij bestolen worden door een bedrijf met metertjes!!!!

Dat deze metertjes hetgeen gaan onthullen wat mijn werkelijke verbruik is en dat er een extern onderzoek wordt ingesteld. Dat er gereset gaat worden. Niet alleen bij mij, bij alle bewoners in het complex waar ik woonachtend ben.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ista over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ista in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ista een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ista

Heeft op 08 augustus 2017 om 11:56 geantwoord