Klacht: Spookfactuur Telefuture

op 31 maart 2013 over Telefuture in de categorie Incassobureaus

Ik wordt verrast door een torenhoge rekening van t-mobile. Volgens de factuur zijn er 31 sms berichten buiten de bundel gebruikt A € 2,48. Totaal €76,88. Het bedrijf CM en telefuture heeft op de een of andere manier geflikt om dit via mijn mobiele nummer in rekening te brengen. Echt heel erg asociaal. Ik zie op internet dat dit niet de eerste keer is dat mensen op deze manier benadeeld worden. Ik heb inmiddels T- mobile aangeschreven en er op gewezen dat zij hier hun verantwoording in moeten te nemen. Ik ga er vanuit dat het bedrijf CM dit ook doet.

Cm telecom heeft inmiddels geld teruggestort ( ook de onterecht in rekening gebrachte kosten in de lopende maand) . Telefuture heeft echter nog niet gereageerd.

Er is inmiddels € 159,- terug gestort door CM telecom. Het totaal wat CM en telefuture hebben ingehouden is € 187,26.
Telefuture moet dus nog € 28,26 overmaken!!!!!

Wanneer Telefuture netjes de gefactureerde bedragen teruggestort zal ik het laten rusten. Zo niet dan ga ik alles op alles zetten om mijn recht te krijgen.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telefuture

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telefuture nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Denise1969