Klacht: Spookfacturen

op 10 maart 2019 over Bos Incasso in de categorie Incassobureaus

Van Bos Incasso moet ik de abonnementsfacturen van Tele2 TVinternet van december 2016 tot en met mei 2017 betalen die ik maandelijks betaald door automatische incasso. In 19 mei 2017 zeg ik het abonnement op vanwege verhuizing waar Tele2 geen diensten levert. Eind mei had ik voor de juni ook betaald vanwege een maand opzeg termijn. Eind juni 2017 had Tele2 gedeeltelijk van periode teruggestort vanwege teveel betaald, de restitutie.
Aan Bos Incasso heb ik de bankschrift gestuurd waarop staat dat voor de periode december 2016 tot en met mei 2017 maandelijks netjes afgeschreven werd door Tele2. Ik vraag aan Bos Incasso bewijzen te laten zien dat ik niet betaaldhad. Maar deze levert men en mij blijven aanmanen en alleen via email. Men beschuldigt mij de facturen te betalen die al netjes betaald had. Werkt het Nederlands rechtsysteem zo dat Incassobureau zomaar iemand mag bedreigen met aanmaningen zonder bewijzen?

1. Aantonen met bewijzen dat ik deze facturen nog niet betaald had.
2. Incassobureau moet met degelijke bewijzen aankomen voordat men iemand mag benaderen en klakkeloos aanmenen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bos Incasso

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bos Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ngoc127