Klacht: Spoilers in reclame-aankondigingsberichten

op 10 mei 2016 over RTL 5 in de categorie Omroepen

RTL heeft er een handje naar om spoilers te verklappen in de voorstukjes en aankondigingen van series die zij uitzenden. Ik heb het nu met name over de serie Blacklist. Ik begon seizoen 1 te kijken, wanneer RTL seizoen 2 al uitzendt. Tussen programma’s door kwam er een voorstukje, waarin werd gezegd: ‘Blijft Keen de FBI voor’. In seizoen 1 wérkt zij voor de FBI. Een ongelooflijk grote spoiler voor kijkers die nog niet zo ver zijn! Nu, precies hetzelfde: Er wordt gezegd in de voorstukjes dat een van de hoofdpersonen doodgaat. Een nóg grotere spoiler dan eerst. Hoe arrogant ben je als zender, wanneer je denkt dat iedereen die jouw programma’s kijken, ook alle series volgen via dat kanaal? Spoilers in voorstukjes is de grootste anti-climax die er bestaat. Bedankt voor het verpesten van deze serie.

Geen spoilers meer en Excuses hiervoor.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 5

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 5 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lukas IJ