Klacht: Splendid club licht mij op. Ik heb niets besteld en niets ontvangen.

op 12 januari 2018 over Splendid club in de categorie Internetshops - Algemeen

Gisteren 11-1-2018 heb ik het volgende bericht verstuurd naar Splendid club via de invul formulieren op hun website:

Invul formulier vraag of opmerking:
Ik zie net dat ik een welkomstmail bij uw club heb ontvangen met de titel welkom. Er staat dat ik een bestelling heb gedaan en een boekenpakket heb ontvangen. Ik heb GEEN bestelling gedaan en GEEN boeken ontvangen. Ik heb wel mensen gesproken over studio 100 boekjes en wat ingevuld maar toen de man op het laatst opeens TOCH een bankrekeningnummer van mij wilde en het dus TOCH geld kost heb ik dit GEWIJGERD en gezegd dat ik er vanaf zag. Toen kwam er een collega vrouw bij staan nog met de brutale opmerking voor niets gaat de zon op. Dan moet de man met zijn verkooppraatjes niet beweren dat het de eerste keer gratis is. Ik heb steeds bevestiging gevraagd of dat echt zo was en hij maakte ervan dat het echt zo was en dat er alleen verzendkosten zouden zijn maar dat zou pas erna zijn de eerste keer was gratis. Op het eind kwam de aap uit de mouw en bleek hij te bedoelen nadat het eerste boekenpakket ontvangen zou zijn zou ik verzendkosten moeten betalen en dus NIET de eerste keer gratis ook al had ik dat keer op keer gevraagd. De beste man had mijn formulier die niet geheel ingevuld was omdat ik er vanaf zag dus moeten wissen!!

IK HEB ABSOLUUT GEEN BESTELLING GEDAAN OP DIE TABLET AANGEZIEN IK DE MAN VERTELDE ER VANAF TE ZIEN. GEEN BANKREKENINGNUMMER WILDE GEVEN WANT GRATIS HEEFT DAT NIET NODIG EN HIJ DIT FORMULIER MOEST WISSEN!!
Na dit voorval heb ik thuis gegoogled naar uw club en kwam al veel negatieve berichten tegen. Ik lees al vele problemen met uw club van mensen die niet van jullie af komen! Ik was er dus alweer bang voor dat het weer eens FOUT zou gaan.. en JA HOOR!

BIJ DEZE VERTROUW IK EROP U VOLDOENDE GEÏNFORMEERD TE HEBBEN DAT IK GEEN BESTELLING GEDAAN HEB!!

IK WIL NIETS MET UW CLUB TE MAKEN HEBBEN HEB NOOIT WAT BESTELD!

IK VERWACHT BINNEN TWEE WEKEN VANAF VANDAAG 11-01-2018 EEN BEVESTIGING VAN U DAT IK DUS NOOIT EEN BESTELLING GEDAAN HEB!

Ik heb screenshots dat ik dit bericht ingevuld heb en verzonden heb.
Dus..Dank U voor uw bericht. Het is goed verzonden.
Daarnaast heb ik ook meteen het invulformulier opzeggen ingevuld met de volgende tekst waarvan ik dus ook screenshots heb gemaakt en opgeslagen:

Ik heb GEEN abonnement..ik heb NOOIT een bestelling gedaan. MAAR ik heb wel een welkomstmail van u ontvangen welke beweerd dat ik een boekenpakket heb ontvangen wat ik dus NOOIT heb ontvangen en dat ik een bestelling gedaan zou hebben. Na het gladde verkooppraatje bleek ik op het eind NA tekenen TOCH een bankrekeningnummer te moeten geven en dus WEL te moeten betalen voor de eerste levering al welke mij keer op keer beloofd was GRATIS te zijn en JA OOK GEEN VERZENDKOSTEN zei de man. Maar ik lees overal op Kassa Radar etc…dat is jullie werkwijze. DUS IK ZEG HET OP wat jullie denken dat ik zou hebben..ik heb NIETS met jullie club te maken en dus zeker GEEN enkele bestelling of abonnement. BIJ DEZE!

Ook dit bericht screenshots..ook van het goed ontvangen van dit bericht.

Even ter aanvulling..ik heb NIET PERSOONLIJK gegevens ingevuld op de tablet..de man vroeg en vulde in. Ik heb niets ervan kunnen lezen.
Ook bij het tekenen kun je niet het hele formulier zien op het scherm.
Ik ben natuurlijk stom geweest om te tekenen..maar je gaat er niet vanuit dat het oplichting is na zoveel keer navragen en als je dan op het eind duidelijk verklaard dit niet te willen, er vanaf te zien en dat hij het formulier moet wissen. De man ok jammer zegt en het zou klaar zijn..ja dan moet je er toch vanuit kunnen gaan..
Wat had ik moeten doen dan..die man zijn tablet uit zijn handen stelen?

Vandaag 12-1-2018 heb ik een e-mail ontvangen van Splendidclub welke een reactie was op het opzegformulier en NIET op het andere.

Beste abonnee,

U heeft ons onlangs een mail gestuurd om het te beëindigen en we hebben dit in ons systeem verwerkt. U ontvangt per heden geen pakket meer.

Na betaling van € 9,95 is hier alles beëindigd en het pakket hebben we wel bezorgd. Hieronder op de bestelbon wat u ondertekende staat het duidelijk dat het voor minimaal 1 pakket is.

We willen u bedanken voor uw lidmaatschap en hopen u ooit nog een keer als lid te mogen begroeten.

Als u nog vragen heeft kunt u bellen van maandag tot en met vrijdag van 9.00u tot 12.00u. op nummer 0413-356277.

Splendid Club

Oostwijk 37

5406 XT Uden

KVK 17207234

BTW nr NL 8188.39.016.B01

NL83 ABNA 0509357512

telnr: 0413-356277

—————-
Dit is dus een belachelijke e-mail van ene A.Vlaar van Splendid club..aangezien zij mij ten eerste aanspreken als zijnde abonnee. Er in weer beweerd word dat er een pakket is bezorgd. Ook is het bedrag opeens anders dan ik op het eind van het verkooppraatje van de man te horen kreeg want dat was namelijk veel lager. In de e-mail staat dat zij willen dat ik € 9,95 betaal. Nogmaals ik heb NOOIT iets ontvangen en ik heb DIRECT aan de verkoop man duidelijk gemaakt dat ik er vanaf zag en hij het formulier moest wissen.

Ik wil dat Splendid club op houd met mij lastig te vallen over een abbonnement/Bestelling die ik NIET gedaan heb en over een boekenpakket die ik NOOIT ontvangen heb. Daarnaast is een welgemeend excuses vanuit Splendid club naar mij toe wel op zijn plaats.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Splendid club

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Splendid club nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Splendid club in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Gedupeerde van Splendid Club