Klacht: Spelers Verdwenen in FUT 2017

op 17 juli 2017 over EA Games in de categorie Computer Games

Goedeavond,

Afgelopen zaterdag wou ik weekend league gaan spelen in FUT 2017.
Tot mijn grote verbazing waren er in eens een aantal spelers uit mijn basisopstelling verdwenen. In totaal ging het om 6 spelers namelijk, Fosberg, Semedo, Dembele, Kroos, Semedo en Werner. Niet geheel toevallig waren dit ook nog eens de spelers die het duurste waren. Na even zoeken kwam ik er achter dat een deel van mijn spelers op de transferlijst stonden, gelukkig stonden ze niet te koop en heb ik een aantal van mijn spelers kunnen redden. Helaas ben ik Forsberg en kroos helemaal kwijt. Ik heb het idee dat mijn account door iemand gehackt is en mijn spelers zijn gestolen. Forsberg was mijn duurste speler, ik heb heel veel moeten spelen om hem te kunnen kopen. Graag wil ik jullie vragen mij te helpen om mijn spelers terug te krijgen.Het is ergens tussen vrijdagavond 19:00 en zaterdagmiddag 14:00 gebeurd.

Alvast bedankt,

Hein Franssen

Ik ben tevreden als ik mijn spelers terug krijg of de munten die ze waard zijn.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door HeintjeF