Klacht: Speel als doelman

op 14 juni 2016 over EA Games in de categorie Computer Games

Op het moment dat je als doelman speelt is het onmogelijk om in te stellen dat je eigen team ”slechter” gaat voetballen. Als je met de slechtste club uit Europa tegen Barcelona speelt krijgt Barca in de hele wedstrijd max 2 kansen en speelt het slechte clubje de hele wedstrijd op de helft van Barcelona. TOTAAL NIET REPRESENTATIEF!! Er zijn nauwelijks kleine kansjes, kopballen terug naar de keeper en er wordt altijd pas heeeel laat geschoten op doel. Waar 9 vd 10 voetballers op doel schieten geeft de aanvaller in FIFA liever nog even een pass terug.
– team waarvoor je speelt is altijd beter dan het tegen team, hierdoor heeft het eigen team de hele tijd balbezit er ontstaan er nauwelijks kansen (waardoor speel als doelman HEEL saai wordt)
– Geen kopballen terug naar de keeper
– Laat of niet schieten in scoringsmogelijkheid

Als de teams spelen naar hun kwaliteit, niet dat het team waarvoor jij zelf speelt altijd standaard beter en aan de bal is. Hierdoor krijg je nooit kansen tegen en duurt het heel lang voordat je een beetje goed wordt. Er moet sneller geschoten worden en meer de keeper gebruiken als medespeler. Dus MEER ACTIE IN EEN WEDSTRIJD, niet de hele tijd dat slome handelen voor het doel.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ballastiaan73