Klacht: sozawe

op 04 mei 2016 over Gemeente - Rotterdam in de categorie Gemeente

Sozawe zet mij al sinds 29 maart zonder inkomen. Elke keer moet ik bewijsstukken inleveren en dat doet ik steeds. Elke keer word ik gebeld met t verhaal je uitkering is herstel en je word uitbetaald. Puntje bij paaltje moeten ze ineens weer wat hebben. Nou zijn ze gister op huis bezoek geweest 3 mei. En moeten ze nog meer hebben. Dit heb ik daar gelijk geleverd en nu moet ik wachten tot weer alles goed gekeurd is. Ik zit sinds 29 maart al zonder geld met elke keer t verhaal we zetten er wpoed achter. Allemaal leuk en aardig maar nu komt t er is een baby van 3 maanden bij betrokken en als je dat vertel boeit ze helemaal niet. Geen voorschot niks!! T is niet menselijk. Ik bel elke dag en elke dag komen ze met een ander mooi verhaaltje zodat ze maar niet hoeven uit te betalen. Nu kreeg ik te horen dat het waarschijnelijk tot juni ga duren. Tot juni zonder in komen met een baby van 3 maanden.. dat is asocaal!! En niet menselijk. Ik probeerde t met hun op te lossen hun geven niet thuis. Dan maar via deze weg!!

Wanneer ze uitbetalen en menselijk gaan worden!!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente - Rotterdam

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente - Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door khanssen88