Klacht: Sorteerfout van dhl.

Prisxxx op 08 juli 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 8 juli 2024
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen Priscilla, Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 8 juli 2024

Priscilla van Nieuwenhuizen heeft een klacht ingediend over een sorteerfout bij DHL, waardoor haar bestelling van Livera niet op tijd is geleverd en retour is gestuurd. Ze benadrukt dat haar adres correct was en uitdrukt haar teleurstelling over de service van DHL, met de hoop dat haar pakket alsnog kan worden afgeleverd. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Hoi
Ik had 28 juni bij livera een bestelling gedaan, na 6 dagen nog niks ontvangen dus bij desbetreffende bedrijf livera het nagevraagd te hebben, blijkt er bij het sorteren bij jullie veel mis te zijn gegaan waardoor het retour is gedaan naar de webshop. En mijn adres is gewoon juist dus het ligt bij jullie de fout het is erg teleurstellend jullie service. Ik hoop dat mijn pakketje nog kan worden verstuurd en wordt afgeleverd op mijn adres.
Groet Priscilla van Nieuwenhuizen

Gewenste Oplossing:

Al mijn pakketje van livera optijd worden op mijn adres zo snel nog

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goedemorgen Priscilla, Dank u voor uw bericht. Vervelend dat uw zending retour gestuurd is. Mijn excuses. Heeft u voor mij een track trace nummer, zodat ik u verder kan helpen? Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Freek E-care DHL E-commerce Nederland

DHL

Heeft op 08 juli 2024 om 10:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Prisxxx
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM