Klacht: sorteerfout

op 08 juni 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Tot tweemaal toe sorteerfout, pakket zou in andere vestiging staan. Krijg ik ’s avonds bericht dat pakket op juiste vestiging is aangekomen, krijg ik ’s ochtend weer sorteerfout. Ik bellen met Dynalogic kunnen ze niets voor je betekenen, is allemaal handwerk en dan worden er eenmaal fouten gemaakt. er werken 100den mensen zegt medewerkster, ze zou een mail sturen naar betreffende afdeling, cc-tje is niet mogelijk omdat intern intern blijft. Vraag ik de naam van mevrouw waarmee ik heb gesproken, geeft ze alleen voornaam, dus nooit meer te achterhalen wie je hebt gesproken. Bedrijf laat je gewoon aan je lot over, zoek het maar uit, wacht maar af, ga maar lekker zitten wachten totdat iemand je pakket vindt en denkt laten we dat eens gaan bezorgen.

Dat pakket geleverd wordt, uiterlijk morgenvroeg.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juni 2018 om 15:01 geantwoord

Geachte heer Kallenbach,

Bedankt voor uw bericht.

Door de drukte is uw order per abuis op het verkeerde depot terechtgekomen. De order is vervolgens ten onrechte opengezet, waardoor u de mogelijkheid kreeg een nieuwe afspraak in te plannen. Dit, terwijl de sorteerfout nog niet was opgelost.
Uit ons systeem blijkt dat de order de volgende dag alsnog succesvol is afgeleverd. Mocht dat niet zo zijn vernemen wij dat graag van u. Alsnog onze excuses voor het ongemak!

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]