Klacht: Sorteerfout

op 07 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wacht nog steeds op mijn pakket wat met Dynalogic bezorgd moet worden. Vandaag de 9de keer dat mijn pakket niet wordt bezorgd. Meerdere keren gebeld en de laatste keer opgegeven, nadat ik 30 minuten in de wacht zat. Ondertussen nog steeds mijn pakket niet! Nieuwe afspraak maken wil ook niet, dan moet eerst de sorteerfout eraf. Wat een vreselijk bedrijf. Als ik weer iets online ga bestellen en ik zie dat Dynalogic de bezorgdienst is, zal ik het zeker NIET bestellen. Ook al is het elders duurder.

Vergoeding voor alle irritaties!

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 19 juni 2017 om 11:58 geantwoord

Geachte mevr. Olde Olthof,

Allereerst onze oprechte excuses. Ik zie inderdaad dat het meermaals is misgegaan vanwege een sorteerfout. Dit is niet de service die u van ons zou mogen verwachten. Ik begrijp volledig dat dit een hoop irritaties veroorzaakt!
Ik zie dat het uiteindelijk goed gekomen is met uw bestelling.
Uw verzoek tot compensatie kan ik helaas niet honoreren. Het spijt me u niet anders te kunnen berichten. Nogmaals onze excuses voor al het ongemak!

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door SabinaOO