Klacht: sorteerfout !!!!!

op 06 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vrijdag 2 Juni 2017 vanaf 9.00 uur zitten wachten op onze wasmachine die we bij Wehkamp hadden besteld .
Niets gehoord of gezien van Dynalogic die dag .
Via de track en trace geprobeerd iets te vinden , en daar stond al in de ochtend dat er een sorteerfout was gemaakt.
Waarom niet even via de telefoon of email doorgeven dat het niet doorgaat ?
Zij zouden contact opnemen voor een nieuwe afspraak maar wij horen niets .
Dan maar zelf contact opnemen met Dynalogic , een muziekbandje met de tekst dat er meer dan 6 minuten wachttijd is draaide na 15 minuten nog steeds af.
Later weer gebeld , zelfde bandje !
Zoeken op internet , veel klachten van verschillende mensen met dezelfde problemen , dat frustreert mij enorm .

levering zo spoedig mogelijk uitvoeren .

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Dynalogic

Heeft op 27 juni 2017 om 15:49 geantwoord

Geachte mevr. de Vos,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze excuses voor het ongemak! We zien inderdaad aan de hand van uw gegevens dat er een sorteerfout heeft plaatsgevonden en dat hier intern contact over is geweest. Echter zien wij dat u niet op de hoogte gesteld bent geworden over deze status! Hiervoor ook onze oprechte excuses. Dit is natuurlijk niet de service die we onze klanten wensen te bieden.

Gelukkig heeft u uw order donderdag 8-6-2017 alsnog ontvangen. We hopen dat we u in de toekomst mogen bewijzen dat dit niet de normale gang van zaken is geweest en dat het wel in één keer goed kan gaan!

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Cor rectie