Klacht: Sorteerfout….

op 05 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 30 mei een bestelling gedaan bij Coolblue, zou worden geleverd op 31 mei. Keurig een mailtje bam Dynalogic ontvangen dat de levering zal plaatsvinden op 31 mei tussen 08.00-22.00 uur. Op 31 mei mailtje ontvangen bezorger is tussen 14.14-17.15 bij u aan de deur. Niet lang erna werr een mailtje van Dynalogic er was iets fout gegaan bezorging zou alsnog op 31 mei plaats vinden, lukt het niet krijgt u bericht. U raad het al geen bezorging op 31 mei en via de tract&trace moeten vernemen dat i.v.m een SORTEERFOUT de levering niet plaats vond, tijdsmelding: 31 mei 14.39. Tot op heden niets meer gehoord van Dynalogic, dus zelf maar even contact opgenomen, nee niet met het dure 0900 nr maar gewoon met 034-8462888 want dan krijg je ook gewoon het callcenter aan de lijn. De medewerkster melde dat de bestelling in behandeling was en bijna was afgerond maar kon niet vertellen wanneer de levering zal plaats vinden, dus ik weet nog steeds niets. Het is voor mij onbegrijpelijk dat een bedrijf als Coolblue zaken doet met een bedrijf als Dynalogic, er zijn betere koeriersdienden.

Als ik binnen enkele dag mijn bestelling ontvang.En Coolblue verstandig wordt en een andere koerier gaat gebruiken.

Dynalogic

Heeft op 27 juni 2017 om 13:35 geantwoord

Geachte dhr. Kroon,

Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak. Ik zie inderdaad dat er het een en ander is misgegaan met de afspraken. Mijn collega's hebben getracht om de levering alsnog de 31ste plaats te laten vinden, echter was dit helaas niet omdat er sprake was van een sorteerfout.
Onze collega's op de betreffende depots hebben getracht om dit zo snel mogelijk op te lossen. Echter zien wij dat uw order geannuleerd is en dat de leverancier een nieuwe order geplaatst heeft op 5-6-2017. Gelukkig zien wij dat 6-6-2017 de levering heeft plaatsgevonden.

Ondanks al het ongemak en de vertraging, wensen wij u veel plezier met uw bestelling.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door C Kroon