Klacht: Sorteerfout

op 03 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag speciaal thuis gebleven omdat mijn nieuwe tv geleverd zou worden tussen 10-14 uur. Vanmorgen nog melding dat pakket gesorteerd was en klaar voor vertrek, om 11.35 melding dat de bezorging mislukt is vanwege een sorteerfout. Jeetje wat balen! Probeer je te bellen krijg je een bandje met dat je alles omtrent sorteerfouten via de track en trace in de gaten kan houden of dat je bericht krijgt om nieuwe afspraak te plannen. Bij mij is dit niet gebeurt! Zijn nu meer dan 5 uur verder en heb niks gehoord van dynalogic wat ik erg klantonvriendelijk vind. Niet netjes gewoon om mensen voor niks te laten wachten. In feite zou je binnen 5 uur gewoon kunnen leveren al zou t product in Groningen staan.

Ik ben tevreden wanneer dynalogic netjes contact opneemt en meld wat er aan de hand is en alsnog mijn product vandaag leveren

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Reactie van de melder van de klacht P Bogaers

4 maanden geleden - Bestelling geannuleerd

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:24 geantwoord

Geachte dhr. mevr. Bogaers,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. We zien inderdaad dat ook u last heeft gehad van de sorteerfouten in deze periode. Excuses hiervoor! Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic