Klacht: Sorteerfout!!

op 03 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste, Ik moet een bestelling persoonlijk (!!) in ontvangst nemen. Nee, geen identiteitspapieren of dergelijke. Ik beweeg hemel en aarde om thuis te zijn tussen 8-18u op zaterdag 03/06. Ik krijg rond 9.30 op hun site te zien: sorteerfout. Kan je verzekeren dat ik sinds 8u ‘smorgens elks 5′ de site bezocht om te kijken hoe of wat met mijn levering.
Ik bel voor €0.45/min naar hen om dan te horen dat sorteerfout moet opgevolgd worden via site. Of als ik écht iemand aan de lijn zou willen minstens 6’ mag betalen…..!!!
Ik krijg rond 11u een mail waarin staat dat mijn bestelling maandag 05/06 gaat geleverd worden (tss 8-22u) Ik ga -gelukkig- naar hun site om dan te zien dat mijn levering voorzien is voor dinsdag 06/06….!!!
Wat een slechte, erbarmelijke service…..en dan heb ik mijn goederen nog niet…….

Gewenste Oplossing:

Dat ik telefoon niet hoef te betalen (heb ongeveer 2' gebeld = €0.90.
Dat mijn pakket wel op zaterdag wordt geleverd en bij de buren mag afgegeven worden of ten allerlaatste dinsdag 06/06 voor de middag wordt geleverd, want ik kan écht geen twee hele dagen alle afspraken veranderen voor hun fout!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Mevr. Ghoos,

Allereerst nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Bedankt voor het insturen van een klacht middels ons klachtenformulier. Ik zie dat wij deze al in behandeling en beantwoord hebben. Mocht u hier nog vragen en/of opmerkingen over hebben, dan vernemen wij dit graag!

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 13:50 geantwoord

Dat is geen oplossing. Dat is een standaardbrief mr geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door Yentl023