Klacht: Sorteerfout

op 03 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou Dynalogic langs komen om een bestelling van Wehkamp af te leveren. Afspraken om het dagdeel heengezonden zodat we thuis zouden zijn…
Krijgen vanmorgen 5 uur email, de bezorger is onderweg, dus ik dacht na allemaal ellende te hebben gehoord over bezorgen van Dynalogic YESSS t gaat goed komen….. Totdat ik een nieuwe email krijg… Door een Sorteerfout in ons depot kon uw levering helaas niet op tijd uitgevoerd worden…
2 juni om 22.44 goederen ontvangen depot
3 juni om 05.00 order GESORTEERD
3 juni om 10.14 VERTREK van depot
3 juni om 10.14 opdracht niet uitgevoerd ivm Sorteerfout
Dan ga je bellen naar Dynalogic en dan zegt het bandje je al dat als je belt voor een Sorteerfout je naar de site moet gaan via track and trace voor nieuwe afspraak…..maar HOE je dat dan moet veranderen….. Ik wil gewoon m’n bestelling hebben !!! Tis JULLIE fout dus regel maar dat t vandaag alsnog wordt bezorgd!! Tis nog zaterdag tot vanavond 23.59.. Anders wordt t pas volgende week vanaf dinsdag ivm Pinksteren

Wanneer mijn bestelling vandaag bezorgd gaat worden aangezien daar met onze dagplanning rekening is gehouden en er anders weer dagen overheen gaat ivm Pinksteren. Deze dag duurt tot vanavond 23.59 en aangezien dit niet ONZE fout is maar van JULLIE zou ik maar een tandje bijzetten qua bezorging
Heb dit afgelopen donderdag al besteld en heb t nu nog steeds niet!!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:12 geantwoord

Geachte Dhr, Mevr. Zomer,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw Zomer