Klacht: Sorteer fout me reet

op 03 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb donderdag 1-6-2017 van mijn zuur verdiende vakantie centen een super mooie tv gekocht en de zending speciaal op zaterdag laten komen na een hele dag wachten krijg ik net pas een mail met de mededeling sorteer fout en vanmiddag was het al met de bezorger mee volgens de track en trace wat een flut bedrijf snap niet dat grote partijen als een Coolblue media markt Bemmel en kroon met dit soort bedrijven in zee gaan onbegrijpelijk

Gewenste Oplossing:

Als ik op de bank naar mijn nieuwe tv zit te kijken maar dat gaat helaas aan de vele klachten te zien verlopig niet gebeuren

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 juli 2017 om 11:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte dhr. van Zomeren,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. We zien inderdaad dat ook u last heeft gehad van de sorteerfouten in deze periode. Excuses hiervoor! Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Yuri34