Klacht: Sorteer fout gemaakt maar na 14 dagen nog niet hersteld

op 29 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Geachte klachten commissie,

Ik zou 16 juni 2017 een salontafel geleverd krijgen (ordernummer GB10308003612146001). Heb vervolgens 3x gebeld, 21 juni, 28 juni en 29 juni en eerst wordt mij uitgelegd dat Dynalogic hun sorteer fouten normaal oplost binnen 24 a 48 uur. 28 juni wordt er beloofd om terug bellen of mailen met bericht wat vervolgens uit blijft. 29 juni krijgt ik te horen dat er een mail is verzonden naar de juiste afdeling maar uiteindelijk weet ik dus nog niks. Geen stap verder. Zeer slordig, deze sorteer fout duurt nu al 4 dagen en weet nog niks. Ik heb 16 juni 2017 een vrije dag moeten opnemen van mijn werk en wanneer weer??? Dat worden zo meteen 2 vrije dagen voor een tafel levering. Ik kan op mijn werk de vrije dag niet aanvragen want ik heb nog geen nieuwe datum en wie gaat mijn vrije dagen vergoeden? Twee vrije dagen met een schandalig planning van 08.00 uur tot 22.00 uur.

Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Marion Hazenberg
Beeklaan 232
2201BM Noordwijk

Ik wil nu meer duidelijkheid over de (hoop ik, zo snel mogelijke levering) en een dagdeel (van max 4 uur) waarin er geleverd wordt in overleg met mij

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:53 geantwoord

Geachte mevrouw Hazenberg,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Marion Hazenberg