Klacht: Sony Xperia Z5 compact onbruikbaar en waardeloos!!

op 26 september 2017 over Sony Xperia in de categorie Electronica - GSM

Koop nooit geen Sony smartphone! 😡😡😡 👎Mijn Sony Xperia Z5 compact is voor de 4e keer in 10 maanden volledig overleden en onbruikbaar. Na een chatgesprek kwam de oplossing: toestel voor de derde keer in 10 maanden opsturen voor reparatie. Na mijn dreigementen om negatief te reageren op social media en het uit handen te geven aan mijn rechtsbijstandsverzekering zou ik gebeld worden door de klantenservice voor een passende oplossing. Vrijdag gebeld door een dame maar ik was niet in staat om op te nemen dus liet ze een voicemail bericht achter dat ze later terug zou bellen. Helaas was ze waarschijnlijk mijn telefoonnummer kwijt want ik hoorde niets! Maar weer een boze Chat gestuurd en het wonder geschiede: ze belde me vandaag op. Helaas was de passende oplossing een belachelijke en volledig waardeloze: ik mocht het toestel weer opsturen voor reparatie. Ze had met haar grote bazen gesproken en dit was wat ze voor me kon doen. Ik vroeg haar wat ze er zelf van vond dat een toestel van ruim € 450,- in 10 maanden al 4 x kapot was en nu dus voor de derde keer gerepareerd moest worden? Haar antwoord was dat ik tekens netjes geholpen was en zelfs 2x een board swap had gehad en dat betekend eigenlijk een heel nieuw toestel. Ik moet Sony dus eigenlijk bedanken dat mijn toestel in 10 maanden tijd nu al 4x kapot is en ik het al 10x opnieuw heb in moeten richten na een fabrieks reset 😕😕 Dat het toestel constant vast staat en zo kokend heet wordt dat je er een eitje op kan bakken komt doordat ik apps installeer. Er zal wel een verkeerde app tussen zitten en die veroorzaakt dat. Best wel vreemd want mijn oude Samsung telefoon met een langzame processor en 16Gb opslag werkt nog prima!! Mijn Sony met zeer snelle processor en 32Gb opslag kan dat blijkbaar niet. Haar briljante antwoord (ik denk dat ze een universitaire studie heeft gevolgt) was dat ze niet alle Apps uit de playstore kunnen testen bij Sony. Ook aan mijn antwoord dat ik normale Apps gebruik en dat die perfect werken op mijn oude smartphone had ze geen boodschap!! Ik moet blij zijn dan haar grote bazen weer de oplossing hebben geboden dat ik de deze geweldige smartphone weer op mag sturen voor reparatie!!
Ik heb haar gezegd dat deze grote bazen mij zelf mogen bellen maar dat doen ze niet want dat is haar werk. Volgens mij heb je dan geen werk maar ben je boodschapper om het slechte nieuws te brengen! Ik zit dus met een Sony Xperia Z5 compact met 32Gb geheugen die onbruikbaar is. Zelfs als ik hem weer laat repareren is hij onbruikbaar want bij Sony Mobile NL mag je Geen Apps uit de playstore installeren waar dat kunnen hun toestellen niet aan. Je mag er alleen mee bellen en Sony apps op installeren want voor de rest kan je er niets mee! Als ik mijn geld terug wil moet ik dat proberen bij de zaak waar ik het toestel gekocht heb maar….die zijn helaas failliet. Waarschijnlijk verkochten ze alleen Sony toestellen en zijn daardoor failliet gegaan. Mijn advies aan iedereen is dus: koop nooit de waardeloze producten van Sony Mobile want u heeft dan een onbruikbaar product en bent u geld kwijt 😡😡😡😡

Als ik mijn geld terug krijg!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sony Xperia over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Edje1993