Klacht: sollicitatie

op 23 mei 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Action

ik heb vandaag ( 23-05-2016 ) 2 sollicitaties weg gedaan binnen uw bedrijf

helaas kreeg ik daar op al heel snel antwoordt dat ik niet in het profiel pas terwijl ik 3 jaar bij Action heb gewerkt

waar baseren hun dat op dat ik niet in het profiel pas ?

Gewenste Oplossing:

als ik klant vriendelijk geholpen wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Margot de wit