Klacht: Soldaat van oranje

op 28 augustus 2017 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Goedenavond

Ik ben samen met mijn vriend vrijdag 25 augustus naar soldaat van oranje geweest. Dit was voor mij de derde keer en keek er erg naar uit. Helaas was het niet naar mijn verwachtingen. Deze week is de viertiende cast begonnen en helaas kon de hoofdrol speler absoluut niet zingen. Ik heb heel de voorstelling met pijn zitten luisteren en ben hier ook flink boos over. Ik was 200 euro kwijt voor deze dag om te luisteren naar iemand die niet kan zingen. Er waren ook andere mensen in de zaal die hier last van hadden. Ik snap dat hij net begonnen is maar dit kan niet. Zelfs bij de Uitmarkt zong hij niet zuiver.

Wanneer ik tevreden ben weet ik niet ik ben een hoop geld kwijt voor een slechte avond. Ik zou niet nog een keer willen gaan en raad hem nu voor het eerst ook af bij mensen en vertel dat ze moeten wachten op de volgende cast (alleen Hazelhof) aangezien de rest prachtig zong

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eventim

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eventim nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kelly Meijers